Handelsbetingelser

Kontakt

Administration/webshop:
by Diana
Mårhøj 30
8751 Gedved
mail: [email protected]
CVR: 35495398

Betaling

Vi modtager online betalinger med følgende metoder:

  • Dankort
  • Visa/Dankort
  • Visa
  • Mastercard
  • Visa Electron
  • Mobilepay

Beløbet trækkes først, når din ordre er afsendt, eller når et virtuelt produkt er oprettet, medmindre andet fremgår af ordren eller er særskilt aftalt.

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) inkl. moms.

Reservation af beløb

Ved betaling med betalingskort (debit eller kredit) reserveres beløbet på din konto, indtil vi har behandlet og afsendt ordren. Reservationstiden afhænger af din bank/kortutsteder.

Kreditkort: Beløbet hæves først endeligt, når vi har behandlet og afsendt ordren.

Debitkort: Beløbet reserveres med det samme, og dit rådighedsbeløb vil være tilsvarende reduceret. Hvis ordren annulleres, kan vi ikke hæve pengene, men reservationen kan fortsat være synlig i en periode. Kun din bank kan ophæve reservationen.

Sikkerhed

Vores betalingsløsning kører via en sikker server, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol. Det betyder, at dine betalingsdata er beskyttet og ikke kan læses af uvedkommende.

Outlet-varer

Varer i Outlet-kategorien stammer fra vores fysiske butik og kan være:

  • varer med få styk på lager
  • varer med beskadiget eller manglende emballage
  • udstillingsvarer eller returnerede varer

Hvis der er særlige forhold ved en vare, vil det fremgå tydeligt af produktbeskrivelsen.

Restordre

Varer i restordre har som udgangspunkt en leveringstid på 9-11 dage. Vi bestræber os dog på at levere hurtigst muligt.

Levering

Normal leveringstid er 2-5 hverdage. Længere leveringstid kan forekomme.

Vi sender med GLS, PostNord eller DAO.
Fragtprisen beregnes ud fra vægt.

Ved køb over 599 kr. tilbyder vi gratis levering til pakkeshop i Danmark.

Afhentning

Du kan afhente din ordre gratis på følgende adresser:

  • Klostervej 22, 8680 Ry
  • Mårhøj 30, 8751 Gedved

Bemærk:
Butikken i Ry er forbeholdt kunder i den fysiske butik.
Det er ikke muligt at prøve webshop-varer på udleveringsstederne.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fuld returret på varer købt i webshoppen, medmindre andet fremgår af ordren.
Fristen løber fra den dag, du modtager varen.

Sådan returnerer du

Returnering skal ske via vores returportal:
👉 Returportal hos Shipmondo

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til by Diana i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

by Diana dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved reklamation kontaktes virksomheden på mail [email protected]

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:
http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse [email protected]