Kontakt
Administration/webshop:
by Diana
Mårhøj 30
8751 Gedved
mail: [email protected]
CVR: 35495398
Betaling
by Diana modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Reservation af beløb
Ved anvendelse af betalingskort, debit såvel som kredit, sker en reservation af det beløb der handles for. Dette beløb er reserveret indtil webshoppen, har behandlet og afsendt din ordre. Når ordren er afsendt, hæves pengene på kontoen. Reservationstiden afhænger af produktet/ydelsen.
Autorisering på debitkort
Ved debit kort, vil du kunne se at pengene er reserveret på din konto og at dit rådighedsbeløb vil her stå som værende mindre.Annullerer du eller webshoppen efterfølgende din ordre, så kan webshoppen ikke hæve pengene, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.
Autorisering på kreditkort
Pengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordre
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)
by Diana benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
by Diana’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
Outlet varer
Varerne på siden i Outlet kategorien er varer fra vores fysiske butik som der enten er meget få tilbage af eller hvor indpakningen ka være helt eller delvist er beskadiget.
Det kan også være varer der har været brugt i udstilligen eller som er blevet returneret.
Hvis der er noget at bemærke i forhold til kvaliteten af den enkelte vare vil det fremgå af beskrivelsen.
Varer i restordre
Varer som er i restordre kan have en leveringstid på 9-10 dage. Vi gør dog hvad vi kan for at få dem frem hurtigst muligt.
Levering
Leveringstiden for din ordre er 1-3 hverdage for varer på lokalt lager.
by Diana afsender varer med GLS eller DAO
Fragten bliver beregnet ud fra vægt.
Ved køb for 499 kr. eller derover er fragt med omdeling til pakkeshop gratis
Afhentning
Afhentning på følgende adresser er gratis:
Klostervej 22, 8680 Ry
Mårhøj 30, 8751 Gedved
Åbningstider for udleveringsstederne
Bemærk dog at det ikke er muligt at prøve varer fra webshoppen på udleveringsstederne. Butikken i Ry er forbeholdt kunderne i den fysiske butik.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.
Returnering af varen skal ske via vores returportal https://return.shipmondo.com/bydiana
Returneringsomkostninger afholder du selv.
Ved fortrydelse skal registreringen og afsendelsen ske senest 14 efter leveringen.
Alternativt kan du selv bestille fragt til vores adresse:
by Diana
Mårhøj 30
8751 Gedved
Varens stand ved returnering
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til by Diana at vurdere varens stand.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til by Diana i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
by Diana dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved reklamation kontaktes virksomheden på mail [email protected]
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:
http://ec.europa.eu/odr
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse [email protected]